Tuesday 26 November 2013

Rawatan Kesuburan : Mulakan Cycle Baru

















Hari ni apoimen aku kat O&G Hospital Serdang..awal aku sampai dalam pukul 7.15 pagi..datang awal senang tak terkejar kejar..kang nak cari parking lagi nak amik nombor lagi..semua mkn masa kan..

Dah sebulan kes bleeding aritu..kejap je masa berlalu..sampai o&g aku trs ke konter tuk timbang berat dan check tekanan darah..orang tak ramai lagi masa ni..ada la dalam 10 org tp biasa la kne tggu jugak dalam 1 jam baru dapat jumpa doktor..

Aku dibawah pemantauan UPM Infertility dengan Dr.Maiza Tusimin..aku suka cara Dr ni..peramah dan baik..Dr ni bagi explaination yg cukup detail supaya pesakit mcm aku ni faham..aku jugak tak segan nak tya apa2 dan berborak dengan Dr ni sebab she is very friendly person..mcm ni la baru pesakit puas hati..tapi Dr.Maiza memang seorang doktor yg cukup professional..dah la cantik,baik..peramah pulak Tu..memang lengkap..bertuah suami doktor nih..

Aku puji cara Dr.Maiza bukan sebab Ape..dah memang dia bagus kan..layanan pada pesakit memang high class..terima kasih doktor..


No comments:

Post a Comment