Tuesday 24 December 2013

Tahniah...Anda Hamil

Wahhhh...seronoknye kalu ayat ni untuk aku...tapi ermm...bukan..bukan..ni untuk kawan2 aku dalam 5 orang yg baru dapat berita masing2 preggy...alhamdulillah aku tumpang gembira untuk mereka..

Aku? Masih begini..belum diberikan rezeki untuk aku lagi..aku harus kuat terima ujian ini..aku tak boleh cemburu atas kehamilan orang lain..tapi orang lain yg cemburu tengok aku dlm keadaan begini...berdosakah aku jika aku masih belum bergelar ibu? Ohhh...mulut korang memang tak boleh blahhhh...hanya mampu berdoa saje agar diberi petunjuk untuk korang sedar akan ape yg telah korang lakukan..

Bila aku tengah dalam keadaan kuat dan sabar camni, ada pertanyaan yang menyakitkan hati..ape lagi yg aku mampu buat? Tadah je lah telinga nih..terima je ape korang nak ckp..klu korang faham perasaan hati org lain korang tak akan berbuat sedemikian..jaga la hati org lain walaupun sekelumit..

Ya, Allah Ya Tuhanku..Kau berikanlah kekuatan dan kesabaran kepada hambaMu ini..sesungguhnya aku adalah insan yang lemah..

No comments:

Post a Comment