Friday 14 March 2014

11dpiui...

Minggu ni aku rasa senak2 mcm nk period tapi sekejap2 je rasa sakit tu dtg..aku fikir mybe tnda2 nk period..dan pagi tadi ms aku nk mndi g keje aku nmpk ade secalit darah warna coklat..aku dh mula risau..tapi arini br 11dpiui..mcm awal la pulak period dh mnjelma..aku biarkan je...mls nk fikir..

Klu ikutkan period aku bln lps 12/2/14 tp itupun sbb aku mkn provera..period aku x teratur maka susah aku nk jgka next period..tp bila buat IUI pd 3/3/14 aku fikir klu x berjaya, next period dtg mestilah lps 14 hari dr tarikh aku buat IUI..entahlah aku pn xtau..

Dalam pukul 10 pg td hati aku dh rasa x sedap..perut rs semacam..aku trs g toilet dan tgk kat pantiliner ada byk darah coklat..kali ni bkn secalit lg tp byk sgt..brown color mcm awal2 nk period..aku dh sedih sbb aku rasa ni mmg period walaupun aku berfikir masih terlalu awal..blm sampai 2 weeks aku buat iui dh period..aku rasa ini bukan implantation bleeding sbb mcm byk jer..aduiihhh entahlah..

Aku tak sedap hati aku trs call O&G brckp ngn pn suhana..aku maklumkn kt dia yg aku rasa aku dh period..next appointment 8/4/14..aku rs lmbtnyer nk tggu tarikh tu..rs nk dtg sekarang jer..rs mcm hari ni jugak nk trs buat 3rd iui..pn suhana bg semangat kt aku supaya jgn stress sgt buat rileks dan tenang je..sbb dr awal lg kita dh tau chances nk pregnant dgn iui ni hanya berapa percent je..tak boleh harapkn ia akn berjaya..

Ya Allah, kuatkanlah semangat aku..berat sungguh ujianMu..aku dh rs mcm hampir putus asa..aku tau Allah x suka hambaNya berputus asa..InsyaAllah aku redha jika IUI kali ni tidak berjaya dan masih belum rezeki aku..

No comments:

Post a Comment