Friday 14 March 2014

Allah Sebaik-baik Perancang

Petang ni masih ade darah keluar lg dan kali ni darah merah..aku yakin ni mmg darah period walaupun aku harap ia bukan period..hati masih berharap agar iui aku kali ni berjaya..tp siapalah aku untuk menidakkan urusan Allah SWT..

Aku rasa iui kedua aku akan gagal lagi..hanya tgu masa utk heavy flow je..sekarang perut masih sakit dan memulas2..sedih memang aku sedih sgt2..aku dh nangis2 pg td bukan sebab aku tak bole terima hakikat tp aku sedih sbb bila kita dh usaha tp masih belum rezeki kita utk berjaya..serius aku rs mcm dh putus asa..

Mungkin belum masa yg sesuai lg utk aku bergelar ibu..kadang2 kita rs yg kita dh bersedia tp Allah yg tahu segala-galanya..ada sebab kenapa Allah belum mengizinkn lg usaha yg aku lakukan..mungkin Allah nk bg rezeki lain dulu..nanti dh tiba masa yg sesuai Allah akn makbulkan doa hambaNya..aku patut bersyukur dan terus berdoa..bkn putus asa..aku kna kuat dan tabah..

Kita hanya merancang dan Allah yang menentukan segalanya. Apa sahaja dugaan dan ujian pasti ada hikmah disebalik kejadian..Allah bagi musibah kepada hambaNya supaya hambaNya akn lbh mendekatkan diri kepada Yang Maha Esa..

InsyaAllah jika iui kedua ni x berjaya aku akn teruskn iui ketiga..usaha perlu diteruskan disamping doa tanpa henti..


No comments:

Post a Comment