Friday 21 February 2014

Hurm...sedih je..

Pg td aku ke Makmal Fakulti Perubatan UPM nk scan..tepat jam 9pg aku sampai..sampai2 je ade sorg india dh menunggu turn..smpt la kami berborak jap..aku tya dia dh bpe thn kawen..dia jwb dh 12thn..ni kali ketiga nk buat IUI..dia tya aku pulak..aku pun jwb dh 6thn n IUI kali kedua..aku yg br 6thn ni rs cam hape je..cmner dia yg lg lme dr aku..

Tiba turn aku nk TVS..aku suka la cara Dr Maiza ni..lmbut, baik dan sgt mmbntu..hari ni CD10 dan doc ckp telur msti dg besar..tp bile scan td ade 2 biji sblh kanan dan 3 biji sblh kiri..yg sedinya saiz x capai yg sepatutnya..paling besar saiz 14mm..walhal dhdouble dose cucuk humog..hurmmmm...aku sedih giler tp ttp syum...sedapkn hati..

Oleh sbb telur aku degil xnk mmbesar maka aku kne suntik lagi..td doc inject humog 150iu lg dan esok aku kne inject lg..kos arini RM300..ari selasa scan telur balik nk tgk ade perkembangan atau tak..harap2 ade supaya mggu dpn boleh proceed IUI..terus mood aku x berapa syok..yelah aku igtkn bile dh tmbh dos ubt telur aku makin besar..x payah dh nk cucuk lg..rupanya sangkaanku meleset..

Ya Allah, Ya Tuhanku Aku mohon kurniakanlah aku zuriat..janganlah Engkau biarkan aku tanpa waris..sesungguhNya Engkaulah Yang Maha Mengetahui..aminnn

1 comment:

  1. insyaAllah..doa dan bertawakal ye rina..kita x tahu hikmah disebalik ujian ini..smoga ada harapan utk kita..;)

    ReplyDelete