Tuesday 25 February 2014

TVS CD14

Alhamdulillah arini TVS ade perkembangan yg bt aku gembira dan bersyukur sebab telur2 aku membesar dgn jayanya..kali ni banyak sgt telur aku mungkin disebabkan dose humog yg berkotak kotak masuk dlm badan aku.

Aku sempat tgk telur2 aku kt skrin masa doc scan..dan doc tnjuk kesemua telur2 aku..hepi sgt td..ade 5 biji telur yg ade potensi dan dah matang..2 biji sebelah kanan yg saiz 19x22mm dan 20x19mm..sebelah kiri pulak ade 3 biji saiz 18x22, 20x14mm dan 17x18mm..alhamdulillah. tapi doc ade ckp td yg telur aku ni mcm liat je nk pecah..hurmmmm...

Esok aku kne cucuk pubergen 10,000iu untuk pecahkan telur..kali ni doc suh cucuk siang..cycle iui yg lps aku cucuk mlm. Doc ckp x kisah pun siang ke malam...ohhhh..boleh rupanye..hihihi..oleh kerana telur aku mgkin liat nak pecah doc plan ari jumaat aku kne scan nk tgk smada telur dh pecah ke belum..kalau tak pecah lagi doc akn cucuk lg pubergen 5000iu pulak..

Sebab kalu ikut sejarah iui yg lps aku cucuk pubergen 10000iu je tp masih ade lagi telur yg tak pecah sbb tu doc nk pantau betul2 cycle kali ni..harap2 ade berita gembira utk aku..Ya Allah, kurniakanlah aku zuriat, makbulkanlah permintaan hambaMu ini..aminnn

No comments:

Post a Comment