Thursday 27 February 2014

Pubergen 10000iu

Pagi semalam aku ke Makmal UPM utk cucuk pubergen 10000iu. Kos pubergen 10000iu RM120..Mcm biasa aku dicucuk kt bontot. Sekarang ni bab cucuk menyucuk aku dh biasa..dah x takut lagi..yelah hampir setiap hari cucuk sne cucuk sini sampai lebam dh..

Pagi ni pulak perut aku asik tak selesa..rasa senak2..mungkin telur dh pecah kot..tp belum sampai 36jam lagi...hurmmm...serba x kena aku arini..sakit pinggang mula terasa..duduk sakit..berdiri pun sakit..

Esok aku kne buat TVS lagi nak confirmkan telur aku dh pecah ke belum..kalu tak pecah lagi aku kene cucuk tambahan pubergen 5000iu lg RM60..tapi senak perut ni mcm telur dh pecah..klu telur dh pecah esok aku kne trs buat IUI sbb sabtu dan ahad kn cuti..

Tp kalu telur tak pecah lagi ari Isnin 3.3.2014 aku kne buat TVS lagi..cycle kali ni byk ubt plk aku cucuk..dan kali ni byk kali jgk aku buat TVS..doc nk betul2 pantau nih..Alhamdulillah...

Semoga cycle IUI kali ni berjaya..insyaAllah aminnnn..

No comments:

Post a Comment