Tuesday 8 October 2013

7DPIUI

Arini 7dpiui..rs lmbtnye masa berjalan..perut dh x sakit dah..start ari ke 5dpiui dh bole jln laju skit..klu x..jln slow2 je mcm org dlm pantang sbb klu jln laju akn rs senak perut..naik turun tgga pn dh bleh lajy..tp walaupun dh sihat pemakanan ttp kne jg...x bole main ikut suka nk telan..klu bab pedas n tajam tu aku tau la nk elak...tp klu bab mknan berangin aku xtau nk elak cemana..yelah aku xtau mknn tu jenis berangin ke x..tp xpe kot...

Hari ke 7dpiui ni dlm perut aku rs mcm panas je..xtau la nape..rs kembong2 pun ye jugak..aku salah mkn ke? Entah lah..tp nipple aku ttp sakit sampai sekarang..x bole sentuh..sakit...husben akuvada tgur yg nipple nmpk besar..mybe disebabkn hormon kot..ye lah asik mkn ubat je..

Dan yg menjadikan aku musykil ialah bila aku masukkn ubt utrogestan melalui vagina tuh asik meleleh keluar balik..sedangkan lepad akumasukkn tuh aku dh baring dekat 1 jam..kadang2 lebih 1 jam aku baring..nurse ckp lps dh mskkn tu kne baring dlm 15-20 minit je sbb takut jatuh balik...tp aku dh over dh tu..
ttp kuar balik jugak..tp xde lah kuar sebijik tu..ubat tu dh pecah kat dlm cume meleleh keluar je..

Okey lah..apa2 pun aku berserah padaMu Ya Allah..Kau makbulkanlah permintaanku ini...InsyaAllah. ..Aminn..

No comments:

Post a Comment