Wednesday 16 October 2013

UPT TEST DPIUI13

Ari isnin lps ari ke13 iui..doc ckp ari ke 14 br test tp laki aku pulak yg x sabar suh aku test awal..aku ade perasaan yg x yakin dan takut kecewa sbb aku ade rs macam tanda nk period..aku xnk buat lg sbb masih awal dan nk tggu 3 mggu br nk buat...tp dah kne paksa..siap byk kali igtkn lg tuk wat test..aduihhh...

Laki aku ckp test aje..klu positive ade rezk8 alhamdulillah. .klu xde rezki kita cuba lg..dan malas nk bising2 aku ikutkan je..maka  dpiui 13 aku dh wat upt dan aku xnk tgk result tu..aku kasi kt husben aku suh tgk dan kuar 2  lines tp 1  line kabur..aku sggh x percaya sbb dlm hampir 5 thn aku dh buat byk kali upt tp x pernah dpt double lines..aku sggh teruja..tp dlm keadaan teruja tu aku terfikir kerisauan..



Ye lah aku takut kalau result tu just chemical pregnancy ke..takut jugak..lgpun mcm awal je..dan lg 1 aku fikir mybe upt tu rosak ke..dan mcm2 lg yg aku fikir selagi belum cimfirm..husben aku ckp esok kita test lg tgk line dia cmner..adakah masih sama atau  makin terang...

Itulah gambar yang aku amik tuk buat kenangan..harap2 ade sinar cahaya dan harapan kami utk mmenjadi ibu dan ayah..insyaallah. .aminn...Ya Allah..Kau makbulkanlah permintaan hambaMu  ini..aminn

No comments:

Post a Comment