Saturday 23 November 2013

10 tahun kahwin tanpa zuriat

Pagi tadi dalam kelas ada sorang budak india tanya aku dah kawin ke belum..aku jawab la dah..pastu dia tya lagi dah berapa orang anak..aku jawab masih belum ada lagi.. so dia igt aku baru kawin..

Aku bgtau dia yang aku dah lima tahun kawin..sedih sbb belum ada ank lagi .budak india ni senyum aje..dia pyn citer la makcik dia dah 10 tahun kawin baru dapat anak..aku tya dia buat macam mana sampai berjaya..

Budak ni ckp makcik dia guna lumiglow...tiap2 mln sapu kat perut..aku pun teruja la dengar kan..dan dia ckp makcik dia selalu berdoa kat tuhan dia..

Lumiglow ni aku dah tau sebelum ni melalui fb senang hamil...banyak jugak testimoni yg dh berjaya..harga kalu tak silap RM 150++...krim sapu kat perut je..memang kegunaan lumiglow ni byk seperti untuk lancarkan period dan sebagainya..produk ni juga bergantung pada ketahanan badan seseorang..ada yang serasi dan ada juga yang alegik..kulit jadi gatal2..tapi kalu gune lumiglow ni kena minum air yang banyak...

Dah macam2 produk dipasaran kan yang berfungsi untuk kesuburan dan kehamilan..cuma atas kita sebagai pengguna untuk membuat pilihan yang tepat..terpylang pada diri sendiri nak yang mana..pilih dan bayar je..

No comments:

Post a Comment