Friday 8 November 2013

Habis Pantang

Arini darah dh xde dh kering..so boleh la mandi wajib dan tunaikan tanggungjawab sbgai org islam..

Yahoo..hooraayyy...arini jugak dh kira abis la tempohnya aku berpantang..sekejap je dlm 10 hari camtu je..ye lah aku keguguran aritu pun usianya br 5mggu..so xyahlah nak pantang sgt kan..cume ais dan benda tajam mmg aku pantang lg la..

Walaupun aku dh x berapa pantang sgt tp angkat2 berat tu mmg aku elakkn la..maklumlah risau jugak kan..yelah rahim masih baru dan x berapa kuat lg kan..lgpun x elok org pompuan angkat benda2 berat2 nih.tp klu dh terpaksa nk buat cmner kan..

Lepas ni aku fokus pada usaha yg seterusnya untuk merealisasikan hasrat bergelar ibu..buat sementara masih baru keguguran ni aku cume makan folic acid je..ubat ni mmg bagus diamalkan tuk persediaan mengandung..

Selain tu aku minum susu anmum materna perisa coklat..ini pun satu usaha jugak kan. Aku minum mlm je sblm tdo..ade tulis kt kotak susu ni bkn sje tuk ibu mengandung tp ia jugak sbgai persediaan tuk mengandung..

Okeylah nti sambung lg yek...

No comments:

Post a Comment