Sunday 10 November 2013

Pati Delima Gulsan

Assalamualaikum...

Antara usaha aku yg tgh berTTC ni aku cuba minum Pati Delima Gulsan..sebenarnya aku dh lme dgr psl delima ni tp blm tergerak hati lg nk cuba..aku search nk tau  info2 dan khasiat minuman ni supaya aku mudahkan aku utk cara minum dan mengetaui serba sedikit psl pati delima nih..



















Aku juga try ni utk bersihkn darah selepas keguguran aritu..aku beli di Aeon Tmn Equine RM20..minum 1 sudu pg dan mlm..aku minum camtu je x campur air pun..mulanya mcm sukar je bg aku sbb aku mmg x suka benda2 minum trs cmtu especially ubat batuk..tp oleh kerana inginkan zuriat dan slh satu usaha aku gagahkan juga minum trs camtu..

Rasanya cmner? Ermmmm....masam manis smua ade..dlm bape minit baru aku minum air masak..kita usaha kan mne tau Allah  perkenankan usaha kita dan makbulkan doa kita..aku bkn letak harapan yg tggi kt pati delima ni sbb kita hya merancang...

Banyak khasiat minum pati delima ni..mcm2..tp aku just amik tuk khasiat yg mmg direct tuk golongan yg berTTC..antara khasiatnya ialah:-

1. Meransang tenaga batin
2. Menguatkan sistem pertahanan badan
3. Melawan kanser payudara
4. Merendahkan tekanan darah
5. Menstabilkan peredaran darah
6. Mencuci darah kotor

Haaa...bagus kan..tp apa2 pun smua berserah pada Allah swt..pati delima ni boleh teruskan minum sama ada kita tgh period atau sedang hamik. Sebabnya kalau kita sedang hamil, ia bagus utk perkembangan otak bayi dan baik utk mencantikkan kulit bayi..jd klu ade rezki aku lekat insyaAllah aku akn trskn minum pati delima ni..

Semoga usaha aku membuahkan kejayaan dan diberkati serta dimakbulkan Allah swt..insyaAllah..aminn...

No comments:

Post a Comment