Tuesday 12 November 2013

Rebusan Buah Zuriat

Assalamualaikum...

Usaha TTC aku masih diteruskan tanpa ada rasa putus asa..sebab bg aku rasanya baru skit usaha aku jika nk dibandingkan dgn org lain..folic acid..anmum materna..pati delima...dan kali ni aku cuba lg minum air rebusan buah zuriat..



Sblm ni aku dh pernah minum air nih..sblm buat rwtan iui tempoh hari pun aku ade minum..usaha aje kan..sblm ni mmg susah sgt nk mengerjakan buah ni sbb sgt kerad dan memerlukan peralatan serta tenaga yg kuat

..tp kali ni laki aku sng plk kerjakan buah ni..klu sblm ni amik masa yg lme tp kali ni x sampai 5 minit pun..aikkk pelik jugak aku..biasa dh mcm buruh kasar nk bina rumah..ketang ketung bunyi..tp kali ni mmg kami sggh hairan sbb sng sgt..mg ade hikmah disebalik kjdian..mg sng lekat benih ni dlm rahim aku..in sha Allah..aminn..


No comments:

Post a Comment