Friday 15 November 2013

Teringin @ Mengidam

Kalau tgk tajuk fulamakkk mcm ape je kan..dh mcm org mengandung plk..hehe..mengandung ke?

Hari ni tiba2 tekak ni teringin nak makan durian..entahlah nak kate teringin sgt tu xde lah tapi klu x dpt rs semacam ke..keinginan yg membuak buak..tapi aku takut dan x berani lg nk mkn durian ni..maklumlah skrg kan tgh berttc..jd pemakanan harus lah aku jg kan..tp..ehhh bape byk tp laaa..haha

Durian boleh je mkn kan walaupun kita dlm proses berttc ek..xpelah aku tggu ms yg sesuai nanti makanlah sampai puas..aku bgtau kt husben berkenaan keinginan aku nih jd dia tya lah aku nk beli ke x..klu aku btul2 nk dia bole g belikan..syg bini beb..haha

Xpe lah syg..I sabar dulu yek..nanti bila dh sampai waktu tu I mkn la byk2 biar pns 1 badan..ewah...ewah..haha...xpelah buat ms ni aku amik bau dan bayangkan aje..siannnn..

Semoga doa kami utk memiliki cahaya mata dimakbulkan..in sha Allah..aminnn

No comments:

Post a Comment