Friday 22 November 2013

Produk Shaklee : GLA Complex















Sekarang ni ramai orang guna produk shaklee kan..macam produk shaklee dengan pelbagai fungsi dan kegunaan..dan ramai jugak orang mulakan perniagaan dengan menjadi ahli dan pengedar..kawan2 aku pun ramai dah jadi independent distrubutor..untung madyukk katanya..itu kalu aktif la kalu yang duk menunggu je tanpa buat apa2 promisi memang camtu je lah...

Aku di promote oleh kawan aku supaya mencuba GLA Complex..katanya memang baik dan bagus untuk kesuburan..aku cuba google pasal produk ni nak tau jugak tahap keberkesanannya..banyak jugak testimoni yang berjaya hamil dengan mencuba produk nih..

Antara kelebihan produk ni ialah :

1. Menjadikan kulit cantik dan berseri seri
2. Memperlahankan proses penuaan
3. Membantu mengatur kitaran haid
4. Meningkatkan tahap kesuburan
5. Mengawal PMS
6. Mengawal kencing manis, darah tinggi dan kolestrol

Aku? In sha Allah akan ku cuba guna produk nih nanti..usaha kan kena lah pelbagaikan..suplimen ni memang baik untuk diri kita..jangan risau produk ni memang diyakini halal..chewaah macam nak promosi pulak gaya nya kan..hihi

No comments:

Post a Comment