Wednesday 20 November 2013

Sakit Kepala

Assalamualaikum...

Sejak 2 menjak ni aku sering sakit kepala..sakit yang kejap2 je lah..tapi arini sakit yang amat sangat..ala2 migrain camtu la..rasa nak hantuk2 kasi pecah je kepala..nak buat smua benda pun cam tak selesa tak syok je..mood pun tak betapa nak elok..yelah kepala sakit dik oiii...

Bila kepala dah sakit..mula la nak makan ubat tapi aku tak makan pun..biarkan je..tak nak bergantung ngan ubat..selain tu aku rasa loya2nak muntah je..aikkk...jeng..jeng..jeng..

Aku tak tahu la nape aku sakit kpala..apa puncanya..maybe angin dah naik sampai kt kpala kot..yelah makan benda2 berangin..

Aku ni memang kalu sakit kepala rasa loya nak muntah..korang jgn salah faham pulak..selagi tak keluarkan ape yg ada dlm perut selagi tu la loya..bila dah muntah baru lah aku tido..tido dlm keadaan sakit tau..

Bila dah tido dah tak pikir ape dah..sok bangun tido mesti dah ok..hilang la sakit kepala aku...

No comments:

Post a Comment