Thursday 14 November 2013

Sakit Pinggang

Assalamualaikum...

Arini baru CD17 tp dh start sakit pinggang mcm nk period..badan pun asik lemah x larat jer...aiyoooo apa sudah jadi ni...perut pun rasa x sedap je...

Sejak 2 menjak ni asik lupa je...semalam rebus buah zuriat lupa nk ttp api dapur..nasib baik x hangus...adakah faktor usia atau emosi aku yg  x stabil lg...arini pulak lupa yg ari kamis kene pakai baju batik..aku igtkan arini ari rabu...tgk kalendar 14/11/2013 bersamaan hari KHAMIS..huhu...tp rasa sekejap plk mggu nih..apa2 pun jgn la aku jd pelupa...

Setakat ni usaha TTC aku masih berjalan seperti biasa dengan mengambil asid folik,jus pati delima, minum air rebusan buah zurian dan minum susu anmum materna..aku juga teruskan usaha utk mengejar impian aku dengan makan kurma setiap hari..makanan sunnah..sebelum ni ade je dlm peti ais tp x mkn2 pun..time igt baru mkn tp sekarang aku kne disiplinkan diri utk amalkan makan kurma..

Semoga segala usaha aku diberkati Allah swt dan makbulkan doa hambaNYA...aminnn...

No comments:

Post a Comment