Friday 22 November 2013

Doktor Call...

Tengah asik duk jemur kain tiba2 hp aku berbunyi..ingatkan husben aku yang call la sebab memang dah jadi kebiasaan dia call aku pagi bila dah sampai ofis..aku pun buat biasa aje lah tak de lah sampai nak berlari tergesa gesa nak pick up call kan..buat lambat2 je lah..

Pastu tengok2 rupanya doktor aku yang buat rawatan iui tu call aku..wahhh...special ko...eh dah knape doktor call aku nih..ada apa2 berita baik lagi gumbira nk bgtau aku ke..hihi...

Rupa2 nya doktor nak awalkan appoinment aku..ohhh igtkn ape lah tadi kan? Actually aku pye appoinmen 3/12/2013 tapi doktor awalkan ke 26/11/2013..mak aii minggu depan lah..memang nurse ada bgitau aku sblm ni kalu 1st iui aku tak berjaya doktor nak buat lagi..aku ikutkan aje dah memang kita nak zuriat kan..

Aku tak nak tggu lama2 lepas gagal iui yang pertama tempoh hari..kalu boleh arini gagal esok terus buat...haaaa...gelojoh kauuu...memang tak dapek la mak cik oiii...hihihi

So aku dengan gembiranya dan tak sabar nak ulang balik proses rawatan iui tu untuk kali kedua..walaupun sakit aku tetap tabahkan dan kuatkan mental dan fizikal aku demi mencapai hasrat bergelar ibu..fuyyoooo..poyo je aku ni kan? Haha...wat everrrr....kikiki

Aku harap minggu depan ada good news untuk aku..in sha Allah...

Ya Allah, Kau permudahkanlah urusanku..Kau perkenankan dan makbulkanlah doaku..Kau berikanlah aku zuriat dan janganlah Kau biarkan aku hidup tanpa waris sesungguhnya Engkau adalah sebaik baik waris...Aminnn...

No comments:

Post a Comment