Sunday 17 November 2013

Minyak Habatus Sauda dan Minsyam

Assalamualaikum...

Lame aku x update blog ni kan..maklymlah membusykan diri supaya x stress fikir pasal zuriat..bkn putus asa tapi cuma nak teruskan hidup tanpa tekanan memikirkan psl anak..klu ada rezki in sha Allah...lagipun bila dh start kelas ni aku busy la ngn assignment bagai..

Tapi...tapi...ha...usaha tetap diteruskan macam biasa..kali ni aku cuba produk ni pulak..priduk ape? Ha...ni la...



















Minyak harbatus sauda ni husben aku yang beli dgn budak office dia RM 25..maksud Hadis ''tetaplah kamu dengan al habatus sauda kerana sesungguhnya padanya terdapat penawar bagi semua penyakit kecuali mati''al bukhari...

Minyak ni patut makan 1 sudu pagi dam malam..aku try spray trs dlm mulut tapi tak bole tahan nak termuntah..jadi aku titiskan dalam makanan atau minuman aje..selain tu aku jugak makan biji harbatus sauda..7 biji sehari..trs gigit camtu je..mula2 mmg x bole jugak tapi kuatkan smgt..alhamdulillah lps tu ok je..

Minyak Minsyam tu plk aku beli RM20 dari kwn aku..minyak ni aku sapu je kat perut sambil selawat ke atas Nabi dan baca doa untuk dapatkan zuriat..kita usaha dan jgn putus asa..in sha Allah mane tau kan berkat kesabaran atas usaha kita diperkenankan dan diberkati Allah swt dan makbulkan doa kita..janji kita tidak putus berdoa dan berharap kepada Allah swt..


No comments:

Post a Comment